לקוח יקר,

באפשרותך לבחור את הפריטים הרלוונטיים בעגלת הקניות ולשלוח אלינו לקבלת הצעת מחיר.

שם
טלפון
הוסף לעגלה

072-3977167

072-3977167

משלוח חינם מעל 299 ₪

משלוח חינם מעל 299 ₪

מעיל עבודה

מרבית אנשי המקצוע זקוקים לביגוד מקצועי. רופאים זקוקים לחלוק, עורכי דין לחליפה או גלימה, שף במסעדה לחולצה מקצועית, עובדי בנין לסרבל והרשימה היא כמעט אין-סופית.

ביגוד מקצועי הוא ענף מורכב. בגד מקצועי חייב להיות דבר ראשון מותאם לצרכים הספציפיים של המקצוע, עליו גם להיות יפה ואופנתי, מחמם בחורף וקל בקיץ ובעיקר נוח ונעים על הגוף.

מעיל עבודה מקצועי מיועד בדרך כלל לאנשי מקצוע העובדים בחוץ בימי החורף הקר. למשל שומרים על מתקן בנייה, שוטרים המסיירים רגלית, עובדי סלילה או תיקון כבישים ועוד.

מעיל מקצועי עליו להיות נוח, מחמם ובעיקר בעל הגנה מרבית מפני הגשם. אטום בצורה כזאת שלא תתאפשר כניסה של מים וכובע מתאים המסוגל להשאיר את ראשו של העובד יבש.

תנאים טובים משפרים את איכות העבודה
מעיל עבודה

עובד במשמרת לילה כשומר של אתר בנייה, כשקר לו מאוד והוא נאלץ לשהות בגשם בחוץ ללא הגנה מספיק טובה, מפתח תסכול ומרירות. המעסיק חייב לדאוג לו לתאי עבודה נאותים.

חייל קרבי היוצא לאימוני שטח בלילה חורפי, אם הצבא לא מספק לו ביגוד הולם ומחמם מספיק, ברור כי היעילות של אותו חייל תרד באופן משמעותי. מעיל מחמם עבורו זאת אחריות של הצבא.

עורך דין חייב את הגלימה התקנית, רופא מנתח חייב את החלוק הנכון ומוכר בחנות יוקרתית חייב את הבגד הייצוגי האופנתי. רבים הם אנשי המקצוע הזקוקים לבגד הנכון המתאים לעבודתם.

כיום ביגוד מקצועי הוא בעל קו עיצובי אופנתי ובגדי עבודה רבים משדרים אסתטיקה וחשיבה אופנתית. בעבר בגדי עבודה היו פונקציונליים בלבד – ואילו כעת המודעות לנראות הבגד גדלה מאוד.

לדעת לייצר ביגוד מקצועי

בגד עבודה מוצלח ויעיל משלב בתוכו כמה תכונות חשובות כמו נוחות, הגנה, פרקטיות, נראות ואופנתיות. מעיל עבודה הוא אחת המומחיות שלנו, כחברה המייצרת ומשווקת ביגוד מקצועי.

אנחנו ביונידרס, כחברה המובילה בשוק הביגוד המקצועי, מבינים לעומק ומתוך ניסיון של שנים רבות את צורכי הלקוחות שלנו. אנו מכירים את המורכבות המאפיינת את שוק בגדי העבודה.

מעיל עבודה למשל, עליו להיות עמיד בפני רוחות חזקות וגשם, עליו להיות מחמם מספיק ולא כבד במיוחד, עליו להתאים לאופי החברה או הארגון המבקש אותו. עליו להיות שמיש לאורך שנים.

יונידרס – נושאת את דגל האיכות

לנו הניסיון הרב, המחירים המשתלמים מאוד, האיכות הבלתי מתפשרת והיחס האדיב ללקוחות. מעיל עבודה מקצועי קונים או שוכרים ביונידרס. כאן ניתן להתרשם מהמבחר ולבצע את רכישתך.